![obchvat3](/images/stories/FOTO_archiv/obchvat_bohdalov_zdar/obchvat3.jpg)
![obchvat2](/images/stories/FOTO_archiv/obchvat_bohdalov_zdar/obchvat2.jpg)
Jak řekl starosta obce Květoslav Šafránek: „Pro mě to znamená, že skončilo zhruba desetileté úsilí o to, aby se tento obchvat vybudoval. Občané Bohdalova si v částech, kudy vede silnice, velmi odpočinou a zvýší se i bezpečnost našich občanů a dětí.“ Výstavba obchvatu byla vyvolána nevyhovujícími parametry průtahu obcí, jako nedostatečnými směrovými poměry a šířkovým uspořádáním. Podle studií tu projíždělo téměř 3 tisíce vozidel denně.
![obchvat2](/images/stories/FOTO_archiv/obchvat_bohdalov_zdar/obchvat2.jpg)
Na téměř tři kilometry dlouhém obchvatu jsou tři mosty. Jeden je třípolový deskový z železobetonu v délce 31 metrů, který mimoúrovňově převádí místní komunikaci směrem na obec Újezd. Ve dvou místech pak vede komunikace po kovových přesypaných mostech v délkách 6 metrů. Novou silnici lemuje 192 nově osázených stromů. Během stavby se manipulovalo s více než 124 tisíci metry krychlovými zeminy v rámci výkopových a násypových prací. Silnice II/353 je první komunikací, na které jsou 4 značky napájené solárními panely.